2/24/2010

Back to work

I have been back at work for the past three days which was nice after the holiday. Especially since we are extremely busy getting ready for our anual fashion show. But the really nice thing is that I have two days at home coming up. Time to REALLY get back to work working on vintage inspired clothing. I still have a few bits to finish off on the dresses I made before I went to Germany and then I am on to new things. I have been spending tonight watching last weeks episode of Mad Men and searching for other inspiration online. I lit all candles in my fire place and enjoyed a big pot of tea made in my "new" beautiful tea pot. Thank you grandma!!!

Seit den letzten drei Tagen bin ich zurueck auf Arbeit, was sehr schoen war nach der Woche Urlaub, ganz besonders da wir extrem beschaeftigt sind mit er Vorbereitung unserer jaehrlichen Fashion Show. Am meisten freue ich mich jedoch auf die naechsten zwei Tage zu Hause. Zeit um WIRKLICH zurueck an die Arbeit zu gehen und weiter an meiner vintage angelehnten Kleidung zu arbeiten. Ich muss noch ein paar Kleinigkeiten an den Kleidern fertig machen, die ich vor dem Deutschlandbesuch genaeht habe und dann geht es an die naechsten Werke. Ich habe heute Abend damit verbracht, die letzte Mad Men Folge der Vorwoche aufzuholen und nach Inspiration im Internet zu stoebern. Ich hab es mir mit jeder Menge Kerzen und jeder Menge Tee aus meinem "neuen"Teepot gemuetlich gemacht. Vielen Dank Omi!!!

No comments:

Post a Comment